Φίλτρα: τι κάνουν και ποιες διαφορές έχουν



Φίλτρο αέρος 

Το φίλτρο αέρα μπορεί να διπλασιάσει την κυκλοφορία του αέρα, αυτό έχει ως αποτέλεσμα μια μικρή αύξηση στην ιπποδύναμη του αυτοκινήτου. Την διαφορά ώμος θα ερθει και θα την κάνει η σχεδίαση του φίλτρου.Στα εργοστασιακά φίλτρα χρησιμοποιείτε  χαρτί ή κάποιο αφρώδες υλικό, έτσι  συσσωρεύονται πιο εύκολα τα σκόνες σε αυτά και κάποια στιγμή  φράζουν, οπότε σε αυτή την περίπτωση έχουμε τα αντίθετα από τα επιθυμητά αποτελέσματα. Ένα φίλτρο αέρος όμως περιέχει στρώσεις από βαμβάκι συμπιεσμένο, σε ένα αλουμινένιο πλέγμα επιστρωμένο με ένα ειδικό λάδι, αποκτώντας έτσι μεγαλύτερη επιφάνεια φιλτραρίσματος.



Φίλτρο ελεύθερης ροής 
Προσφέρει 40% περισσότερη ποσότητα εισερχόμενου αέρα και κατακρατεί τη σκόνη όπως ακριβώς και τα εργοστασιακά φίλτρα, ενώ αφήνει όσο το δυνατόν περισσότερο αέρα να μπαίνει χωρίς να του «σπάει» την πίεση.






Φίλτρο κλειστού τύπου

Το φίλτρο κλειστού τύπου κάνει ακριβώς την ίδια δουλειά με το ανοιχτού τύπου με τη μόνη διαφορά ότι αυτό βρίσκεται μέσα σε κουτί. Το κουτί αυτό ονομάζεται φιλτροκούτι. Θεωρητικά επειδή ακριβώς βρίσκεται σε κουτί, θεωρείται ότι αποδίδει λιγότερο σε σχέση με τα φίλτρα ανοιχτού τύπους. Πρακτικά όμως αυτό έχει να κάνει περισσότερο με τον τύπο του κινητήρα.







Βαρελάκι
Αυξάνει την πίεση του εισερχόμενου αέρα και υπόσχεται μεγαλύτερη αύξηση της ιπποδύναμης σε σχέση με τις απλές φιλτροχοάνες. Χαρίζει καλύτερη ροή στο κύκλωμα, με άμεσο αντίκτυπο στις επιδόσεις του αυτοκινήτου.

Δημοφιλείς αναρτήσεις