Σύστημα εξάτμισης(εξοστ):τι μας προσφέρει



Αυτό που οδηγεί τα προϊόντα της καύσης από τούς κυλίνδρους
 στην ατμοσφαίρα είναι το σύστημα εξαγωγής. Για να αποδίδει
καλύτερα ο κινητήρας πρέπει η ροή των καυσαερίων προς τα
 πίσω να είναι όσο γίνετε πιο ομαλή.
  Τα καυσαέρια από το θάλαμο καύσης μεταφέρονται από τους
 κυλίνδρους σε ένα σωλήνα και από εκει οδηγούνται στον προκαταλύτη,
 στον καταλύτη και ακολούθως στα καζανάκια. Έτσι φιλτράρεται
αρχικά η δομή τους, ενώ τα σιλανσιέ της εξάτμισης έχουν την ιδιότητα
 να περιορίζουν το θόρυβο.
  Αλλάζοντας τα παραπάνω στοιχεία με άλλα πιο ελεύθερης ροής, εξασφαλίζουμε
 καλύτερα αποτελέσματα καύσης, χωρίς να επιβαρύνουμε το περιβάλλον.
Δεν κερδίζουμε άλογα με την αλλαγή του συστήματος εξάτμισης, απλά βοηθούμε
 τον κινητήρα να δουλέψει στο μέγιστο των δυνατοτήτων του. Ωστόσο, αν έχουμε ασχοληθεί και με τη βελτίωση της εισαγωγής (φίλτρα αέρος) και εφ' όσον ο κινητήρας είναι υψηλής απόδοσης, θα κερδίσουμε καλύτερη απόκριση και ελαφρώς καλύτερη απόδοση.
 Ο σημαντικότερος λόγος που κάποιος επιλέγει βελτιωτική εξάτμιση, είναι η βελτίωση της απόδοσης του κινητήρα. Ωστόσο σημαντικός λόγος από κάποιους είναι και η επιθυμία για πιο μπάσο ήχο, αφού μια βελτιωτική εξάτμιση παράγει πιο σπορτίφ χροιά. Οι μπούκες (απολήξεις) των βελτιωτικών εξατμίσεων αποσκοπούν στην απόδοση, προσφέροντας συνάμα και πιο δυναμική αισθητική στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Φυσικά, εκείνοι που περιορίζονται στην αισθητική αναβάθμιση, δεν υπάρχει λόγος να επιλέξουν ολόκληρο σύστημα εξάτμισης, αφού στην αγορά υπάρχουν πιο ελεύθερα τελικά καζανάκια, με χρωμιωμένες ή "καπνισμένες" μπούκες, ή ακόμη και πρόσθετα απολήξεων.

Δημοφιλείς αναρτήσεις